MAMIS DAY


Haha vilken tur att man ser vad det står också.. Hahaha!!!! Ojoj vad jag skrattade  när jag satte dit första M:et och kom på att A:et kommer rymmas men satiken inte EN bokstav till.. Haha! Tror att jag hade lite lite för stor sprits. Det står i vart fall, Grattis mami och den svarta klumpen högst upp är ett Hjärta i hallonsylt.. Hahahahahaha!!!!!!
Ja man kan ju inte annat än skratta. Det hade ju kunnat bli värre, näää det hade fasen inte.. Haha!




Är precis färdig med en tårta jag gjort till mami som fyllde år igår. Haha. Ja vad ska man säga, jag och allt som har med bak är väl kanske inte världens bästa kombination.. Haha. Idag ska kwinnan i vart fall firas och sedan blir det HÅRDträning för mig och lillebror och efter de ska jag CVa (skriva på CVt) haha. Kom inte så långt på det igår. Men nu Jämansh i helskotta!!

Ha en superfin dag!




Ida

Men den blev ju suuuper fin tårtan ju!!!

Ida

Jo, skit snygg tårta! ;D Jag hade nog inte kunnat göra det bättre, du har ju talang!




Kom ihåg mig?