RASTLÖS I EN STRUT





Idag var det inte fullt lika fint väder, tur att jag ska hålla mig inne hela dagen för att tvätta ALLA kläder i stort sett och för att försöka få tag i min galet upptagna "faster"
Som vanligt k´änner jag sastlösheten smyga sig fram men nä nu ska jag fasiken hålla mig.. Haha! Har till och med stängt av telefonen. Haha! Ja precis så rastlös är jag som människa. Nu ska jag kila och försöka få tag i kvinnan och sedan ska jag göra annan nytta. Mycke mer händer väl inte idag... Så säger jag nu i vart fall men man vet tusiken aldrig när det gäller mig jag har ju lite svårt för de där.. Hoh nu kryper det i hela kroppen.. haha! Tusan! Ja ja bäst jag sätter igång.


Ha en superbra dag!

älskar LIVET! Ohh jag ska väl ta och ringa Oskar idag om tatuering också!! Så var det.. Haha!








Kom ihåg mig?