VAD HÄNDER I VÅRA LÄNDER!




Vad tusiken är det med killar och alla hjärtans dag?! Hehe. Jag trodde att det var "tjejernas grej" Men icke sa Nicke så var inte alls fallet. Alla killar verkar ju vara skit fjantiga när det gäller det, typ, jag MÅSTE ha någon att dela alla hjärtans dag med. Hojja sluta fjanta för tusan! Det fínns väl för tusan mer än de i livet.

Ikväll var det riktigt trevlig ute men det var en aning för mycke folk. Tror att jag kommer hålla mig till fredagar fram över. Inte kul när man inte kan röra en fena på dansgolvet. Nä nu ska det skrivas CV tomorrow. Ett klart tror jag två kvar att skriva sedan söker jag mig bort från denna "by" haha!


Ser fram emot morgon dagen och resten av livet! Borde alla göra och inte ta allt på så galet stor allvar!

Löööööv Maya






Kom ihåg mig?