NYTTIGARE OCH GODARE MED FRUKT

Det vart ingen kaloribomb till middag även fast jag inte lagade den. Vilken tur dom kanske äntligen har börjat inse här hemma.. Hehe vi får väl hoppas. Jag har just pressat ner en smoothie för att snart ta fram hopprepet och köra några hopp och sedan övergå till maskiverna eller om man kanske skulle ha gjort de andra först.. Ja ja det är i vart fall träningsdag.. Haha. Härligt , hoppas att smoothien gav mig lite mer energi.. J
ag har faktiskt väldig ångest nu eftersom att jag faktiskt gick och stoppade i mig någon ruta choklad men det var fasen sista har jag bestämt och då är det bara så. Inge godis nu på ett riktigt bra tag! Hojja känns som att man sväller så fort man äter en liten godis och om man nu inte mår bra av det varför ska man då äta det. Nä tacka vet jag frukt känns bättre och är minst lika gott om inte godare! Så nu är det fram med hopprepet!



Sluta ge mig ångest, hurtiga kvinna! haha ;b




Kom ihåg mig?