GO Å GLA




UN DER BAR!!
Luktar sommar


Jag fick helt fel information om när jag skulle hämta folket på kallax så nu hänger jag med lillebror och Bellis och bubblar så dom nog nästan vill sätta på sig ett par hörselkåpor.. Hahaha! Men dom tycker nog om mig ändå. Klockan 21 ska jag i vart fall iväg och då kommer jag typ somna bakom ratten känner jag nästan.. Haha tur att jag har mami med mig som jag kan prata med så öronen blöder.. Haha

Snart har vi sommar! Jag har förberett mig med att köpa LdB´s underbara SHEA OIL lotion.. Den är underbar! Fick här om dagen höra av min kusin att dom slutat tillverka den. Så när vi var till Luleå så åkte vi förbi Ö&B vart dom  fortfarande har kvar den underbara produkten och köpte oss en flarra men för mig blir det en resa tillbaka dit, MÅSTE pallra upp med ett helt gäng såna känner jag nu när dom inte kommer finnas längre på marknaden. Sista gänget finns alltså på Ö&B.. Paniiiik!! haha




Kom ihåg mig?