IN NORRTÄLJE





Idag kom jag till Norrtälje igen. Hur har veckan sett ut? Jo, på tisdagen åkte jag in till stan (till Alex) Vart jag lagade middag och sedan knatade vi vidare till ett ställe vart vi staa oss och tog en öl och babblade på och så kom även Ida förbi, supertrevligt. Sedan gick vi hem och fixde med lite grejer och efter det var det läggdags eftersom att jag skulle upp tidigt. Sedan dagen där på hälsade jag på hos Vanessa och Mehmet, supertrevligt utom att lillgummsi vart sjuk och mådde inte alls bra men dagen där på (idag) var det bra i vart fall. Så det betyder att det imorogn, på lördag och kanske på mångda blir utgång. Trevligt!


Just nu sitter jag och Elaine vid var sin dator och knapprar för fulla muggar.. Snart läggdags. Imorogn ska lillgummsi till skolan sedan ska vi umgås lite och efter det ska ajg firra mig för att knata vidare till nästa kusin och sedan för att gå ut i Stockholm.. Galet kul! Nu ska jag surra lite med lillkuzzz innan jag lägger mig

Jag ser KRITVIT ut jämfört med lillkusin!!! Shit det är galet! HAHAHA
Trodde jag var black ju för tusiken.. Hahaha


Ha det GLAET bra!

Hoppas att du har det bra! :)

Chille r skitsur för att han inte får tag på dig




Kom ihåg mig?