HOHOOO JAJAAA



Så där då var jag på plats. Just nu befinner jag mig i Norrtälje och ikväll blir det bara att ta det lilla lugna. Har äntligen fått duscha efter tågresan och de hela.. Haha det började tusan inte bra! När jag på morgonen kollade i väskan upptäckte jag att jag hade glömt den delen av sminkväskan vart det sminket jag använder låg! Så det första jag fick lov att göra var att knata till Make Up Store för att investera i nytt smink som gick på några lappar. Ahh när jag hade pustat ut där kom jag till nästa problem som var att det inte gick enligt planerna med att stanna hos Vanessa så det var bara att vänta på att Alexander skulle börja jobba så att jag kunde ta ett snack med honom där. Sedan gick vi och lunchade och pratade ihop oss om hur vi skulle göra. Vi kom fram till att jag imorgon skulle stanna i stan, hyra film och bara had et mysigt och så ska jag få laga middag åt oss.. Trevligt! Ahh nä det låter inte allt för illa men jag har i vart fall vandrat i stan från 09 på till klockan 17 såå ahh jag vet inte.. Haha
Nu är det ju så att jag är van att liknande saker händer mig och det är även alla som känner mig. Ägaren till denna bligg är en RIKTIG otursmänniska! That´s my life and I like it! Hahaha!

Imorgon ska jag käpa mig två par converse hade jag tänkt.. Men vad tusan ska man ha för färg, finns ju hur många olika som helst. Jag tror i vart fall att det blir ett par låga marinblå (jeansblå) och ett par höga hallonröda.. Galet snyggt!

Nu ska jag firra håret och sedan blir det nog att sussa..

Ha det galet bra!





Kom ihåg mig?