NYA HÄRLIGA TAG



Man såg inte allt för mycke rörelser i den här underbara kreationen (tältet)

Gårdagen var mycket trevlig hos Joel och sedan fortsatte det trevliga på dansgolvet på Lotus som vanlig, alltid lika kul att få ta ut svängarna lite på dansgolvet.. Ikväll blir det att ungås med folket innan jag åker iväg, sedan får vi se om det kanske fortsätter på dansgolvet ikväll också. Börjar lite lugnt i vart fall.

Idag vaknade jag redan klockan 08.30 då jag gjorde mig iordning för att gå på stan med mami , ett måste för mig/oss på lördagar.. Haha. Vart lite shopping och sedan lagade jag god nyttig mat till mami och mig. Nu hade jag tänkt tvätta lite kläder och sedan ska jag ta mig en härlig dusch och göra mig iordning för kvällen mys/party/trevligheter. Jag ska även hinna boka biljett kom jag NU på. Attans! Ahh nä, jag får börja med de ganska så exakt NU!

Ha en superbra dag!




Kom ihåg mig?