ÖSTERSUNDDAG1

God morgon!

Eller för mig var det god morgon för ett bra tag sedan.. hehe. Första dagen i Östersund, känns riktigt bra faktiskt, längtar inte hem än men jag saknar faktiskt redan Ida efter som att man van att umgås med henne varje dag. Men de ska nog gå bra. Jag bor i en supermysig lägenhet med en super mysig person. hihi! kan det bli bättre än så. Tur kallas det!

Idag tror jag inte att det kommer ske allt för mycke, har precis städat undan lite efter mig här i lägenheten och väntar nu på att ..... ska komma hem så ska vi fara och handla och kolla hur det ser ut i härliga östersund.. mysigt!
Sedan ska det lagas god mat och och bara prata en massa skit.. hehe. Nu ska jag hitta på något så att tiden går fort tills då .... kommer hem..


Ha en superfin dag, peace!





ha det så skoj nu i östersund :) hör av dig när du är hemma snyggis ;)

Ida

Vad fiiin du är gummsi!! ;D




Kom ihåg mig?