090412

Idag vaknade jag till min förvånan redan klockan 10.00 och det är ganska tidigt med tanke på att man inte var hemma förän ca 04 . Igår var det mycket trevligt, hos Sandra i alla fall.
Nu har jag verkligen fått det bevisat för mig att det inte är kul att gå ut allt för ofta. Det blir som inget speciellt när man går ut om man gör det typ varje helg, speciellt när man bor i lilla Boden och är ute på samma krog vart det är samma människor varje gång. Nä nu har jag VARKLIGEN bestämt mig för att ta det lite lugnt på den fronten. Nästa krogbesök får vänta ett bra tag. 

Åh det är så härligt när man tittar ut och ser hur all snö smälter bort.. Man blir så glad! Snart kan man börja jogga noch strosa runt i bikini hela dagarna.. SUPER! Längtar så.
Man blir sååå sotis när man hör hur varmt det redan har börjat bli i Stockholm. Jag börjar nästan fundera på om jag kanske skulle ta och göra ett litet besök där nu medans det är så tråkigt här.
Men sammtidigt så tycker jag om den här tiden på året här. Ja ja vi får se hur det blir med den saken.

Lägger upp lite bilder från igår lite senare!

Ha en fin dag! Massa kramar!



Kom ihåg mig?