BIG NO-NO!

Ja då var det Western farm helg igen då och till och med den sista. Men de enda jag kan säga om Western farm är, BIG NO-NO! Jag har aldrig gillat det och kommer aldrig att gör det heller. Bara massa sjukt packade människor som springer omkring. Nä tacka vet jag att ligga hemma i sängen och bara mysa ikväll, ska i och för sig upp 5.30 imorgon men i alla fall.. He he börjar nästan bli som jag umgås tror jag.. Haha då tänkte jag på erikslunden. Haha!.

Kom just hem från en LITEN promenad med Sandström. Nu hade jag i alla fall tänkt ställa mig på tramp mojängen i 60 minuter och sedan ta en dusch och efter de blir det att sussa..

Ha en trevlig kväll! lillebror och Vanessa, fall int fel mina små bänglar! ;)





Träningskläderna på.. Fit for fight! ;)

Haha, jag kan garantera att den ena föll iaf OCH spydde på sig själv i din exklasskompis bil ;)

du kan ta bilderna ffrån mig :)




Kom ihåg mig?