BOKAT OCH KLART!

Sååå! nu har vi bokat biljetter och till och med vart och skrivit ut biljetter till Alanya.. Weeei! På Onsdag eftermiddag sticker vi och den här gången är ddet inte bara från Boden-Luleå eller Bode-Stockholm utan nu är det Boden-Stockholm-Alanya! Hehe.. Ska bli super kul i vart fall. Landar i Alanya tar en snabb dusch och sedan är det utgång för hela slanten och lite till!

Ikväll är det Dembow som gäller. Dansa hela natten lång. Härligt. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag kolla om jag har lyckats packa ner partykläder fast i och för sig så är nog bara partykläder som finns i min väska.. Har inget att ha till vardags rättare sagt.. Ha ha! Men det firrar sig.. Men dusch-make-påklädning och sedan är vi ready to go!

Ha en superfin kväll!

Fan vad avis jag är :D

Fan vad kul ;) jessica säger ditt äckel. hon vill oxå med hehe... Saknar dej!

Haha! Men det måste jag tacka för :D Inte milda nätter ;) Men fyfan, du kommer vara kolsvart!!! Jag vill också :D Nä, men allvarligt så hoppas jag att ni får skitkul vännen :D kram

Joo de sak du göra oxå.. haha, Jo de kommer vi göra oxå. Ja men dagarna går fort förhoppningsviss :) Ha de nu super kul och var rädd om dej!




Kom ihåg mig?