GARDAGEN/KVÄLLEN

God morgon!

Aa nu förstår man i alla fall varför man inte vart på Luleåkalaset på tre år. Ha ha. Ingen hitt skulle jag vilja säga. Sen så kanske det också är så att det blir lite bättre om man ställer in sig på att det ska jag vara de och om man kanske inte är så negativ mot det. Men ja i alla fall. Rekomenderar inte. Det var då trevligt till en början i alla fall. Började hos Malin med lite mys. Det var ju så fint och härligt ute igårkväll så vi satt ute i några timmar och tokade på sedan åkte vi bil in till kalaset, skulle kanske ha stannat kvar i Boden? ah nä men det är inget att göra åt nu :)

Idag verkar det vara riktigt fint väder ute men jag har blivit lurad förr av att bara kolla ut genom mina minifönster., Haha! Men nu ska jag i vart fall gå ut och kolla läget. Promener lite kanske, skulle VERKLIGEN behövas kan jag ju säga!


Ha en fin söndag!


Sommarklädd igår :)


Min lilla snygging till lillebror2


Gårkvällen hos Brallan


Coolingen


Mina nya älskade älsklingar!
 Med lite lera på


Frida i snygg paljett + min sommardricka
dock inte allt för god en



Kom ihåg mig?