LUGNT OCH SANSAT

Blir hemma i alla fall! Och jag är så fruktansvärt förbannad som man kan bli.. Men det var en annan femma.. Nu har jag då mer tid till att komma på frippan .. Blevjag ska ha ikväll efter som att de jag hade tänkt ha sket sig. Frisörsalongen hade inte öppet idag. 
Det var ju så klart att de stället jag skulle på var det enda som inte skulle ha öppet.. Ha ha! Men det är ju ganska typiskt när det gäller mig..

Nu ska jag ta och städa lite och sedan ska jag ta mig en lång och härlig dusch och inte stressa för fem öre..
Så ser min dag ut idag.. Sen blir det partey kan jag lova!! Jag har fortfarande Alanyamovesen kvar, de kommer sitta i tills nästa månad då man troligt vis drar dit igen.. Mohohaha! Får se hur det blir..

Ha de!





Bild: Alanya 09
Sitter aldrig fel!




Kom ihåg mig?