MINI SHOPPINGRUNDA NEXT

God morgon/god dag!

Då är jag redo för en liten shopping runda i vart lilla Luleå då.. Tänkte försöka få med mig hem några toppar och ett par bralls kanske.. Får se vad man finner.. Någonting hittar man alltid.. He he!
Känner mig riktigt pepp även fast jag är riktigt sjuk. Har en galet jobbig hosta och är lite förkyld men har det någonsin hindrat mig till någonting.. Haha! Nu är jag och Sandström på G i alla fall sedan blir det väl kanske att hänga hos Mallan-brallan eller något sådant:) Länge sedan sist.. Saknar henne som en galming!

Men nu ska här börja dagen med en mini shoppingrunda.. Weeei! Var tre veckor sedan jag ver till Luleå sist.. Hehe.. 
 
Nu kommer Mallan och hämtar mig!

Ha en super fin dag. Det ska jag! Puss





Funkar inte idag;D haha!

Lasagne is the shit :D




Kom ihåg mig?