SOTIS PÅ ALLT OCH ALLA TODAY

Aah god morgon då!

Jag kom precis in och fixade lite grejer som ska med till worket. Ska snart hoppa in i duschen.. Härligt! Idag komme det inte hända allt för mycket här hos mig men imorgon blir det Brännamys med tjejerna och några till.. Mycket trevligt. Men nu råkar det vara så att jag lovat min älskade lillebror och hans bryyyd att vi ska ta en svängom till stugan, grilla och ta oss ett glas ifall att vi kan ta bilen. Så alltså har jag bil så blir det mys i stugan, som också är underbart annars blir det trevligt på Bränns med girlsen.. Blir bra vad det än blir :)
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sedan göra mig klar för hard work work.. På måndag drar jag troligtvis till the city, btw.. Hehe!

Ha en superduperfin dag!


Är så fruktansvärt sotis på dom som kan
ligga och steka på Alder dagar som denna!


Me & Jess


Go Sandström med den gyyllene drinken..


Jag tycker den sista bilden på oss är mysig ;) Naturliga skönheter! haha. Fan vad mys med stugan, vill också följa! När ska du dit? ;)




Kom ihåg mig?