HÄRLIGA VECKOR FRAMFÖR MIG!

Hoh nu ligger jag i min sköna säng! Härligt.. Imorgon börjar jag tidigt tidigt! sedan efter jobbet blir det att rusa hem för att dörja firra för kvällen.. Blir mysigt brännahäng tomorrow igen ;D I like.. Hehe. Det är ju så fruktansvärt mysigt, jag skulle kunna sitta där varje kväll när det är sommar och bara njuta.. Sedan på torsdag ska jag ÄNTLIGEN få sola! Jag ska ligga på Alder hela dagen lång kan jag ju bara säga! Jag kommer vara först på plats och den sista som åker hem.
Typ första och sista gången jag kommer kunna sola en hel dag innan Alanya. Sedan fredag, lördag och söndag jobb för fulla muggar och efter det på måndag tror jag att det blir att åka till Stockholm för att njuta en hel vecka innan Alanya. Hehe.. Härligt!

Nä nu ska jag sova tidigt för första gången på lääänge! :) Natti natti! Kisses




Vackra Bränna, imorgon.. Myyysigt värre!




Peace!



Kom ihåg mig?