GÅRDAGENS STUGMYYYS

Tillbaka i "stan". . Har varit en sväng på Lindex och kikat men hittade faktiskt inte ett skvatt. Konstigt. Men jag hade lite brådis så det kanske var lite därför. Jag vet att det finns en topp där som jag tror att jag skulle vilja ha och ha på mig imorgon, ska försöka kika förbi där imorgon.

Nu är jag i vart fall hemma och vi har haft det riktigt mysigt i stugan. Tog oss en prips ute på träsket och firrade och grillade även en liten fångst som Ivan tog upp. Var mycket trevligt. Men eftersom att JAG var med till stugan så var det ju som sagt tvungen att hända någonting. Vart jag än åker ska det alltd hända någonting. Ni kanske kommer ihåg hur det var då jag var i stugan sist, låsten in sovstugnyckeln så vi fick bryta upp dörren. Den här gången gick en åra mitt i tu och så tappade vi i ankaret i vattnet eller ja det släppte från repet. Lite av en otursmänniska är man nog. Haha!

Ikväll har jag haft ett litet besök av Sandström. Hon mötte tidigare på kvällen upp mig på coop var jag var tvungen att funda lite smink och sedan gick vi vidare till frisören och köpte lite hårprodukter. När vi kom hem fick jag testa lite av mitt nya smink på Sandströn (Sandström agerade sminkdocka) mycket fint.

Nu har jag precis blivit själv här och ska ta mig en lång härligt dusch och göra ansiktsmask och sedan ska jag lägga mig och mysa i min härliga säng. Skönt!
Tänkte först njussa på lite mysiga bilder från helgen.



Lillebrir1, alltid lika vackra miner


Mulet men vackrare än vackrast!


Där har vi dom! Sötungar där dom sitter


Mys på båten


Vackert!!


Vanessa blev väldigt harmonisk under stugbesöket..
Så härligt är det där


Kocken


Bror and Ivan


Den bjussar jag på.. Haha!

Natti natti! Peace


Åh vad mysigt! Sur jag är att jag inte kunde följa

;( Haha, Chille kan fan inte se normal ut på bild ;)




Kom ihåg mig?