MOVING ON

Är inte van att ha såna här galna känslor. Jag brukar inte ha såna här jäkla problem. Men nu är det i vart fall slut på de. Det går verkligen inte förklara hur hemskt det känns, det går verkligen inte.
Men nu är det i alla fall så det är. En kniv rakt i hjärtat. Men det ska man väl också hinna med.
Man lär sig av allt. Så klart önska jag att man skulle slippa vara med om detta men det firrar sig alltid till slut. Men det kommer göra ont ett bra tag. Det är lite tur att jag kan koppla bort såna här känslor när det behövs och sedan låta känslorna flöda vid bättre tillfällen. 
Man vill egentligen bara gräva ner sig vid såna här tillfällen men nu är det snart ett nytt år med nya möjligheter. Hoppas att allas nyårslöfte är att tänka ljust på framtiden och inte tänka tillbaka vad som kunde ha varit, vad du borde gjor på de viset och vad du inte borde gjort.
Det hjälper inte! Allt blir vad man gör det till jag önska bara att folk kunde förstå det. Jag syftar inte på någon speciell person, alla borde tänka så eller jag ska i och för sig inte sitta och säga vad andra människor ska göra och inte göra men det är i vart fall bra att tänka i dom banorna.

Blev lite skumt de jag skrev ovan.



Idag blir det i alla fall att ta en tur i centrum med Brallan och sedan blir det att åka vidare till Brallis för att träffa "mormor" och "morfar" innan dom åker hem. Dom är så mysiga. Nu ska jag ta en dusch!



Ha de




LIFE GOES ON

LIVE YOUR LIFE







Kom ihåg mig?