PEACE

Det finns så elaka människor runt omkring oss och det är oftast dom snälla fina människorna som hamnar i elaka människors klor. Livet är långt ifrån rättvist. Jag förstår mig verkligen inte på människor som kan och vill göra en annan människa illa på något vis, varken psykiskt eller fysiskt att det ens finns såna människor är helt galet!
Man måste ha så mycke hat inom sig när man "vill" gör någon annan illa.
Men det e nog inget man kan göra åt hur vissa andra människor beter sig.
Jag syftar absolut inte på någon viss person säger bara att det sinna snälla och mindre snälla människor. Men jag tror att alla kan ändra sig jag tror inte att man föds elak.



Alla är inte elaka och alla kan ändra sig till något bättre



Ha de!
Ida

Det ligger hos dom själv, väldigt osäkra människor som gör sådant.




Kom ihåg mig?