SE POSITIVT PÅ FRAMTIDEN.. SNART 2010!

God morgon!

Nu är det snabba puckar som gäller här! Jag ska hinna åka till Luleå för att köpa något till kvällen sedan ska jag ta bussen där ifrån till Kalix vart jag sedan måste hinna göra mig iordning innan middags time och sedan är det grönt.. Haha.Låter inte så mycke men det tar ju ett tag att göra allt som ska göras där mellan.. Hehe.

SNART ETT NYTT ÅR! Hur härligt är inte de.. Nu kan alla som känner att det börjar gå åt skogen börja om på nytt, ett nytt sundare liv!! Tummen upp för se (lite så där nördigt och härligt) haha!

Nu ska jag skynda mig och firra fejjan och packa lite..


GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA, ¨de skålar vi på kl 00.00 år 2010!!!!!! WEEEIIII!!

Kram på ALLA!

Tänk nu var det sista blogg inlägget för mig 2009! Ganska tufft.. haha




Kom ihåg mig?