WHAT TO DO

Det är så galet svårt att hålla sig från att skriva ett inlägg här när man är van att skriva minst ett varje dag. Så här kommer de, hur jag känner just nu


Jag är ledsen, väldigt ledsen. Det märks mycket väl på min blogg men skulle man träffa mig så skulle det inte synas alls om man inte känner mig väldigt väl. Jag förstår inte riktigt varför jag är så ledsen för det är inte så stor grej egentligen och ja jag vet att jag skrev de i de sista inlägget också och säkert i inlägget innan de. Nä nu är det så att jag verkligen SKA försöka hålla mig från att blogga när jag känner mig så här men jag kan inte lova någonting. Jag är inte deprimerad eller negativ jag är bara väldigt ledsen just nu.

Ha det bra

Min söta lilla Maya, så tråkigt att höra att du har det lite jobbigt. Men jag finns här för dig bara så du vet!! Om jag visste att du vara vaken så hade jag ju ringt och frågat om du ville hänga med på en kvälls/natt promenad när jag och jessie var ut. Tänker på dig!

Du borde knulla av dig ordentligt och skita i det gamla. Ta bara någon som inte snackar.




Kom ihåg mig?