ÄNTLIGEN FREDAG

Nu är det äntligen fredag igen, men jag måste ju bara säga att den här veckan har gått fruktansvärt snabbt...
Häsligt vill jag påstå! Idag ska jag ägna mig åt att göra en sista rensning här hemma och sedan så hoppas jag kanske på en liten tur i "storstan" haha!
Nä men jag tänkte att min lilla mammsi kanske skulle vilja ta med mig på en tur i friska luften inne på Lindex eller åhlens kanske, hihi. Skulle sitta väldigt fint faktiskt.
Men dagen dörjar i alla fall med städ, sen ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag kanske fixa i ordning lite lunch/middag till alla hungriga monster som kommer hem sen, haha!.. 
Så ser mina planer ut för dagen i alla fall, än så länge. 

Jo förresten! Idag har jag skickat min kära lilla 18 åring  till kusin (Shenki) på att kolla om väskan som jag skrev om i förra inlägget finns i luleå. Så det ska bli kul, återstår att se!.. kul kul kul! Men ni får ha en superduper fin dag så länge!

Kram♥



Kom ihåg mig?