INTE SÄRSKILT PIGG IDAG

Hej och god morgon. Idag vaknade jag av världens smärta i magen. Jag mår inte alls bra idag, har jätte ont i magen och mår väldigt illa. Kan det vara vinterkräksjukan?kanske.. Hoppas inte!
Jag ligger i vart fall i min säng med både täcke och filt för att hålla mig varm.
Det känns inte som att dagen börjar bra alls.. suck! ja ja, man får väl hoppas på det bästa, att man är frisk till imorgon i alla fall.

Imorgon får vi nämligen storfrämmande av fyra personer som jag inte träffat på kanske 5 eller 6 år. Det ska bli superkul. Så jag har ju i alla fall någonting att se fram emot i alla fall. Nu ska jag dricka upp min smoothie och sen ska jag försöka vila lite. Ser inte så fräsch ut om jag ska vara ärlig..

Ha en superfin dag <33

Oj det där lät ju inte alls bra :S Hoppas du blir bättre till imorgon då, krya på dig!



//Alex




Kom ihåg mig?