SUCHIFREDAG

Nu sitter jag här nyduschadtter och väntar på att håret ska torka så att det går att göra någonting av ruffset.. haha! sitter och lyssnar på lite härlig musik på Mtv medans.
Ikväll blir det en mysig suchi middag med min käre kusik.. Längtar!
Suchi måste vara bland det godaste som finns! Ska bli mysigt i alla fall. Det är första gången jag äter på suchi stället i Biden så vi får väl se vad det blir för betyg på det. Tänk att det redan är helg, det är helt sjukt! tiden går så extremt snabbt, är det bra eller dåligt?.. Det kan ju som vara både bra och dåligt ju.
Jag vill ju som på något sätt inte bli äldre allt för snabbt heller.. usch för det! Men ibland är det bra som när man längtar tills helgen t ex.  Hoppas att tiden går fort till sommaren börjar i alla fall sen när den har kommit så får det gärna gå väldigt extremt sakta.. hehe.

Nu känner jag att mitt hår börjar bli ganska så torrt. Som jag skrivit tidigare så hatar jag att nöta på håret mer än nödvändigt. Hata kanske var ett starkt ord men jag ogillar det VÄLDIGT mycket. Utom när jag är väldigt stressad. Nu ska jag i alla fall börja fixa mig litegranna. Ha det super så länge! ♥




 Jag med mitt trollruffs till hår.. haha!

Men vad söt du är gummsi!! =)




Kom ihåg mig?