HOPPASHOPPASHOPPAS

Nu sitter jag och Ida här och planerar lite om en evcentuell flytt, hääärrrrligt! Är så fruktansvärt sugen på att flytta nu! Jag tänkte börja lite smått, så mitt förta steg nu blir till Luleå, sen förhoppningsvis Stockholm.
Men jag vill käna lite money innan jag tar det steget, igen! haha.. Men jag ska i alla fall börja med att söka jobb hela veckan nu och några dagar frammåt, tills jag hittar något. Hoppas hoppas hoppas! Jag känner som att det är dags nu.

Det som kan vara lite svårt när man flyttar med en kompis är att ens bild av hur man vill att det ska se ut kan spricka lite. Men jag tror att det ska ganska så bra i alla fall, Ida har en fin lägenhet nu och jag tror och tycker att vi verkar ha samma smak i alla fall. Jag älskar när det är stilrent men ändå avslappnat, det får absolut inte vara stelt. 
Men först ska jag ha ett jobb innan jag börjar tänka på lägenhet! jaja, vi får se hur det blir med den saken..


Detta är min stil!

Lycka till :)

Det var jävligt snyggt (;

Min med!!! =)




Kom ihåg mig?