ATT GÖRA IDAG

Kom precis hem från att ha tagit en härlig lite promenad.. Sen kom jag på vad jag skulle göra idag.

Tvätta massa kläder
Till min kära lilla kusin
Städa
Hyra fim (kom jag på nu) hehe
hamdla med mamsi

Så nu ska jag ta och springa upp och ta ett snack med mor.. Men först ska jag lägga upp lite bilder från gårdagen för er:)







Lillebror.. och han sitter och röker den arme! Fy!


Natt&dag


Lillebrors kwinna, sååå go tjej!:)


Mallan och festfixaren


Här har vi galningarna. Haha


Why?!! Varför sand?

Var inte så flitig med kameran igår tyvärr..
Tråkigt. För det är ju så kul att ta bilder! och sedan se på dom dagen efter. Kan vara riktigt kul.. Haha. Det är dock inte alltid det är en vacker syn..
Nu ska jag följa min lista du ser ovan och sist toppar jag med en härlig promenix.. Haha

Ha en fin dag!

HAHAHAHAHA, läckrast bilder! Lyckades ta bort alla mina bilder nyss. Grinar typ




Kom ihåg mig?