GÄNGET&JAG

Kom just hem, har vart på bio "med lillebror" hehe.. Jag, lillebror.1. lillebror.2, Bella och Malin. Mysigt värre! :) Vi var och såg Ice age3. Den var rolig, fast jag måste säga att tvåan var mycket bättre.. Idag började jag dagen med att sola ett litet tag och sedan gick jag till Vanessa och hälsade på. Där var även Ivan som just bestämt sig för att snagga håret och vem fick äran att ta bort rubbet? jo jag.. Haha! eller mohohaha! det var riktigt kul kan jag ju bara säga er. Men det vart faktiskt riktigt bra också. Min lilla kusin Vanessa har fått ögoninflamation så henne tycker vi väldigt synd om. Så det var väl kanske lite därför jag skötte friseringen. Sen vart det som sagt bio efter de. Har vart en ganska härlig dag idag faktiskt. Men imorgon blir det kanske först Luleå och ssedan blir det de vi alla tycker om, TUGÅNG! ska bli riktigt kul och den här gången hakar lillebror och frugan hans med också.. Kul!

Men nu ska jag fixa fram de jag ska ha på mig imorgon och innan de ska jag städa . Sen blir det att sussa för mig och länge ska jag sova! Ska vara riktigt pigg imorgon! Dansa från de jag kommer till Ice tills dess att det stänger kan jag ju bara säga!
Natti natti! ses imorgon;)




Dagens outfit, gårdagens fynd
Och lite färg fick man i alla fall idag

Haha, I know ;)




Kom ihåg mig?