HUUUUUVVVVA!! MED TVÅ UTROPSTECKEN

Vilken fruktansvärd dag.. Ja jag vet jag skulle aldrig prata om jobb på bloggen min och inte heller vara så här negativ. Det händer faktiskt inte alls ofta.. I stort sätt aldrig! Men nu kommer allt på en gång här.. Hehe. jag har aldrig vart med om en så hemsk dag som idag! Allt har gått fel och det har bara vart extremt jobbigt och jag vet inte hur många timmar jag har jobbat, om det är 13 eller fler! Huvva.. Nej inget med bloggande för min del ikväll och sedan tror jag att det blir lugnt på den fronten imorgon också eftersom att jag har ett sånt monsterpass imorgon också.. Men det var som sagt inte det som var det jobbiga. Det var allt som hänt idag på alla avdelningar och allt. Mer än så får jag tyvärr inte säga och sedan så vet jag inte hur pass intresant ni skulle tycka det var att jag bara skulle skriva ner allt hur som helst.. Näää nu ska jag sluta ojjja mig här det blir verkligen inte alls bättre av det! :) Nu tar vi nya tag imorgon och försöker göra det bästa av situationen :)

Hoppas att alllla haft en bra dag i alla fall och ha en fortsatt trevlig kväll!
Märk väl, står det MASSA konstiga saker så beror det på att jag är ganska så slut i huvudet idag och att jag aldrig  var med om en värre dag än denna.. Puss

Natti natti

Nemen maya då inte trodde jag att man skulle få läsa om att nåt har vart jobbigt för dej.. Men alla är jui människor så. Men hoppas du får en bättre dag i morgon på jobbet. kram!

Sv: Gå in på Luisaviaroma.com, de har världens bästa REA på lyxväskor där just nu! awesome!




Kom ihåg mig?