"LUGNT"

Idag ska jag bara ha en hemmadag då jag bara tar det lugnt och vilar ut.. Men vi vet ju hur det brukar sluta. Är ju ganska så mycket för rastlös av mig för att kunna sitta still så länge som en hel kväll.. Haha!
Tänkte börja så i alla fall så får vi se hur länge det varar.. Jag är ju faktiskt ledig imorgon och på torsdag så en jogging runda ska man väl hinna med ikväll kanske.. Haha. Ni ser jag kan verkligen inte ta det lugnt en hel dag.. Hehe.
Det höll inte ens inlägget ut, att jag skulle ha en lugn kväll. Exakt nu råkade det bli så att jag ska promenera till Ida efter det också.. Haha. Hm, ja så det kan bli. Ja det är väl lika bra att byta om med en gång då.

Hoppas VERKLIGEN på lika fint väder imorgon också. Skulle int skada om det kanke kunde bli typ 10 grader varmare också.. Hehe.

Ha en supernice dag! Puss

Haha, alltså, dem är väl typ cirka två år eller ett år något sånt. Misstänker att dem är från HM :) Inte hundra dock. Är i filtmaterial, så det kanske finns på någon webshopping! :)

nu är bästa svaret uppe i bloggen. se efter om det var du som fick en länkning! :)

Haha, men visst ^^




Kom ihåg mig?