SOMMARFINA NAGLAR

Nyamålade och härliga naglar. Passar perfekt nu i sommar. Innan jag åker till Alanya ska jag försöka få mina naglar fixade på ett ställe där dom kan sin grej.. Hehe. Det ska ju alltid vara så att det ska vara så svårt att göra höger hand! Jag blir alltid lika irriterad då jag måler naglarna.. Haha. Därför gör jag typ aldrig mina naglar så här.
Men men nu är det för sent att ändra sig för nu har jag inget att ta bort nagellacket med. Två fingrar vart helt galet fula men de får jag firra imorgon.. Nu ska jag bara låta det torka och sedan ska jag fixa mig för natten..

natti natti Sov gott! Hoppas ni haft en bra dag.





Lite dåliga bilder..
Ides inte ladda kameran så jag tog med cam




Depend har massa härliga sommarfärger
Som den här rosa jag har på mig nu.



Kom ihåg mig?