ÄLSKARKVÄLLSPROMENADER

God dagens!

Ja jag har faktiskt för en gångs skull legat i sängen tills nu.. Hehe. Men nu e jag på förrterna igen.. Det vart ganska sent igår. Var på en mysig långpromenad med mallan-brallan i 1 ½ timme sedan fick jag mig en kopp te hos dom och efter de joggade jag hem vid 12 tiden.
Sen tog jag mig även tid till att ta en dusch så jag var nog i säng vid 2 3 tiden. Men det var i vart fall trevligt..
Jag vet inte hur vädret är ute nu men det kåter verkligen inte som att det så det är val bara på med gummistövlen! Och jag som just lånade ut mitt paraflax till Sandström igår. Ja ja det kanske inte ens regnar jag har inte kolla ut än, gjorde bara en vild gissnang.. Haha!

Nä nu måste jag börja göra mig i ordning för work!

Ha en superfin dag! :)





 


Vi är så hurtiga.. Haha! Snobbe lite bilder av Mailn.
Är lite lat idag.. Hehe



Kom ihåg mig?