SNART ÄR VÅR ÄLSKADE SOMMAR SLUT.. HUVVA!

Tiden går så sjukt fort nu! Det är snart helg igen och jag kom JUST hem från Fjällen ju! Ja men i alla fall, vi gillar ju helger så mig gör det inget. Det är ju bara lite tråkigt att sommaren bara springer iväg.. Men då får man försöka hinna göra så mycket som mjligt innan den är slut också.

I hegen blir det i alla fall, bränna-mys på fredag med Sandström och sedan blir det mys hos Malin på Lördagen för att sedan dra vidare till öltälten i Luleå.. Kommer nog bli riktigt trevligt. Enda kruxet är väl kläder. Men det löser sig alltid. Man hinner ju åka till Luleå en sväng på fredagen kanske.. He he. Nää nu ska jag kika på lite kläder och bloggar och å ska jag se hur långt mina skor har kommit. sedan blir det tack och god natt!

 Kisses



Snacka dålig hållning! ;D
Finns det något mer underbart än doften av nya skor?!
Skor kan göra världens tråkigaste outfit till världens snyggaste..
Mycket viktigt!




Kom ihåg mig?