YESTERDAG

Vaknade precis "på riktigt" Jag har ju faktiskt hunnit vara upp en gång och åkt buss från Luleå-Boden och sedan promenerat hem från stan. Men jag var hemma redan vid 9 tiden efter som att Shenki började jobba klockan 7 och sedan ska jag börja 16. Det kändes alltså lika bra att åka hem och sova vidare.. Borta bra men hemma bäst! Nää, men jag älskar att vakna upp i min egen säng. När man har vart ut en kväll då vill man verkligen vakna upp i sin egen säng! Det är nästan ett måste, på tal om ingenting.. Haha!

Men i alla fall. Gårdagen var mysig.. Det är bara så tråkigt när man bara hinner stanna en dag så här. Jag och Shenki är van vid att jag stannar en hel helg när jag kommer. Men nästa gång dåh!:)
Vi hann i alla fall gå en liten runda på stan men jag gick ju ett bra tag själv innan jag mötte upp Shenki också. Ännu en Sabo länk fick lov att bli min. Sedan åkte vi bara hem tog det lugnt, pratade på och såg Lipstick jungle.. Härlig tv-serie! Ja det var väl min lediga Måndag.

Ha en bra dag! Kisses





Min andra söta tunika från Lindex

Sånt här koltter är inte fint. Men annars tycker jag faktiskt att
det är ganska trevligt/snyggt med graffiti i tunnlarna.
När det inte bara står massa skit och fula ord vill säga.


Igår var det sommar

supersöt tunika:)




Kom ihåg mig?