HEMMA I MIN SÄNG


Nu är jag hemma i min härliga säg, eller härliga och härliga vi säger så här, nu är jag hemma i min säg och så var det med den saken.. Haha! När jag gick hem från jobbet idag/ ikväll så gick jag inte denvägen jag brukar, jag gick istället förbi hon ho Ida en sväng och sa hej. Sen gick jag genom stan och det är ju så himla vackert när man går där vid brännastrand.. Så härligt nu när solen fortfarande lyser på kvällen. Jag och Ida har bestämt att vi någon gång efter jobbet ska sätta oss där och ta oss en härlig svalkande öl/cider..

Nu på lördag så blir det en utgång.. På Boden alive var jag nykter men den här gången ska jag få ta mig ett glas i alla fall.. Härligt. Jag och Malin kanske drar till Sävast, vart min bror och hans tjej kanske även kommer vara. De kan ju bli trevligt:) Sen blir det väl säkert att kika in en sväng på Ica, de var ju ett tag sedan sist nu. På Lördag är det i alla fall dags för en sväng, kan bli riktigt härligt och trevligt tror jag..

Nu ska jag sussa.. Natti natti!



Vackra Brännastrand.. Så himla fint.
Jag skulle kunna sitta på bränna hela dagarna när det är sånt här väder
som det vart dom här sista dagarna.



Min mamsi är Bäst på att föda upp blommor! Haha..
Kolla så fruktansvärt vackra rosor vi har utanför oss!



Och till sist, min lunch.
Åt MASSA melon ute i solen på morgonen:) Härligt var det!



Kom ihåg mig?