HURTIG IDAG

Nu är det hård träning som gäller här. Jag har ju vart ganska så bra på att promenera och jag har till och med försökt hålla mig till att gå i ca 3 timmar varje gång.. Det blir tyvärr inte varje dag men då jag hinner och då det inte ösregnar eller så. Idag har jag hunnit med tre timmar. Efter ca två timmar mötte jag morbror som också var ute och motionerade så vi följdes åt en bit och efter ytterligare en bit träffar vi Vanessa och Ivan. Då vart det att gå en bit med dom också men då vart det visserligen ett stop inne på frasses för att Vanessa skulle köpa sig lite mat (Jag och morbror tog en vatten) ;) hehe.. Nyttiga som vi är! Haha. Men i alla fall så gick vi lite med dom. Efter de fortsatte jag och morbror  hem fast jag var tvungen att fortsätta ungefär 30 minuter till för att det skulle bli precis tre timmar. Annars är det så att jag kan bli ganska arg på mig själv bara för att jag avbryter mitt i och då blir det att börja om från början, börja om på nytt ;D Haha!

Jag känner att jag skulle behöva köpa mig lite snygga träningskläder, det blir genast mycke roligare att träna då man känner dig någorlunda snygg i kläderna.

Adidas har välding fina träningskläder.. Skulle doch inte rekommendera att ha två lagder rosa på mig på samma gång.. Men detta skulle jag kunna tänka mig att beställa i alla fall
Gör träningen roligare!

Hurtbulle!



Japp det är vi :D




Kom ihåg mig?