DAGENS SHOPPING

Jag vet inte vad jag ska säga om fotbollen.. Inge bra och det tycker jag får räcka. Skulle kunnat spela en aning bättre och skulle gärna fått vara lite varmare. Men men man kan ju inte få allt heller. Hehe.

Jag har då fått mig de jag ville ha idag i alla fall. Nöjd med frisyren och nöjd med shoppingen! Kom hem med lite härliga stuff. Lyckligare än lyckligast är jag nu.. Köpte mig ett par stövlar och sen när jag kommer till bilen och ska möta utt familjen granström och Nilsson så står lill mamsi dör och har köpt ett par suuuuupersöta skor åt mig. Pekade på dom för några veckor sedan och nu är dom mina.. Hehe. Vilken tur man kan ha ;)


Mina nya söta gummistövlar och dom extremt snygga gladiator inspirerade kilklackarna från mamsi♥
Kommer få lov att beställa stövlarna som jag skulle köpa,
eftersom att Luleå och Boden inte har så mycke att välja bland.
Men dom här var också söta:)
Från: Euro sko


Ett härligt blått nagellack med ett MINI gloss som man fick på köpet..
Sååå söt;D



Lite hårprylar. Värmeskyddande serum som luktar extremt gott!!
Serum från: Frisyr



Superdupersnygga armband
Från: Lindex


Nu är det läggdags för ho Maya..
God natt och sov sött!

Jag vill också shoppa ;( Fusk fusk fusk!

Älskar dojjerna iaf!

Visst e dom härliga!:)




Kom ihåg mig?