ROTAT FRAM LITE "GAMLA" BILDER

Har lite svårt att sova.. Så jag har tagit mig tid att rota fram lite gamla bilder. Kommer dock inte allt för långt bak i tiden efter som att alla dom riktigt riktigt gamla bilderna finns i dom gamla datorerna.. Tyvärr :( Men här har jag i alla fall lite bilder som är 1-2 år gamla.




2006 med OP folket


Jag och mina älsklings små kusiner för ca ett år sedan...
(ser väldigt ung ut på den bilden) ;D



När jag bodde i Mora för nästan precis ett år sedan


Jag och Amanda på Jokkmokksmarknad


Jag och Sandström,
kan ha vart första året eller så var det endra på Björknäs



Lindmans 18-års dag


Maya 19år


Avslutning för två år sedan


Exakt now! På minuten :)

Nää, nu ska här sovas! Ska upp på ca 3 timmar..
SOV GOTT! Massa pussar på er!

hej!



saknar dig med! hemma på måndag! Vi får höras då



puss




Kom ihåg mig?