FULLTUPPIMORGON.. "LEDIG"FREDAG

Idag har jag inte haft allt för mycket för mig. Mötte Malin på vägen hem från jobbet så då blev jag kvar där och surrrade lite. Efter det åkte jag till Sandra och fixade lite och sen en snabbis till Mormora..
Så jag har hunnit med lite idag i alla fall. Men imorgon är min dag fullplanerad. Börjar med jobb till 12 efter det ska jag vara hos frisören klockan 14.15 sen plockar troligtvis mor och Pg upp mig för att åka till Luleå för lite shopping.
Mor kanske vill bjussa på ett par härliga skor också?;) hehe. Gummistövlar ska jag i vilket fall som helst köpa.
Efter de blir det att se fotboll, man kan ju inte låta bli att bli lite fotbollsfreak när man har versta fotbollsnördarna här hemma. Ordet fotboll hör man då minst 50 gånger per dag här hemma.. Galningar är vad dom är! Haha!
Lär vara hemma vid typ 10 tiden kanske. Men sen på fredagen får jag sova ut efter som att Ida jobbar så vi lär ju inte åka iväg till Kalix förän vid 14 tiden.. Härligt! 

Nää, nu är det snart läggdags för unga damen! Ska hinna tvätta lite kläder innan också.. Hoh!

Ha det bra.. Sov gott! Puss




Kom ihåg mig?