HARDWORKWORK

Idag har jag jobbat 12-21 så jag kom hem för inte allt för länge sen.. Imorgon börjar jag klockan 8 så det är typ bara att lägga sig nu med andra ord, efter desperate houswives.. Hehe.
Imorgon kommer det inte heller hända allt för mycke efter som att jag då slutar 17 och de betyder att jag inte hinner gå på stan och då vill jag inte göra någonting annat heller.. Haha!
Men på torsdagjobbar jag bara till 12 och då har har jag fått mig en klipptid på frisyr 14.15 efter de blir det raka vägen till Luleå för lite shopping.

Ska ha!
Söta gummistövlar
Härligt blått nagellack
smycken

På fredag blir det Kalix, vart det blir att spendera midsommar med Ida och Smörgåsn.. Kan bli ganska mysigt. Åker på fredag och kommer hem på söndag. Härligt att inte alltid vara i Boden.

Men man ska ta en dag i taget.. Så imorgon jobb och sedan möta upp Sandra för att få min väska och jacka som blev kvar hos henne efter helgen.



Kom ihåg mig?