STRUMPEBYXER PÅ COOP.. WHY NOT?!

Nu är det packning på hög nivå som gäller här. Jag är så fruktansvärt noga med att få med mig att och lite till när jag ska åka någonstans. Ibland kan en hel dragväska få hänga med mig till pappa som bor i GUNNARSBYN fast jag bara ska
spendera en helg där.. Haha! Men nu ska jag försöka vara lite smart i mitt val av saker som ska med. Först ska jag i alla fall börja med att göra mig i ordning och sen ska jag kila iväg till Coop och köpa mig ett par strumpisar. Ja, jag måste köpa strumpbyxor där eftersom att jag inte köpte de igår.
Sen till Sandra en snabbis och hämta min jacka. Sen är det bara att fortsätta packa tills Ida slutat jobba klockan 15.. De är vad som händer Idag på förmiddagen.
Sen är jag inte riktigt 100 på vad vi ska göra ikväll vet bara att det kommer bli skit kul och mysigt.. Det blir vad man gör de till, eller är det inte så? ;)

Nu ska jag firra mitt nyklippta hår och sedan är det coop next!

Ha en suuuperfin midsommar alla glada!



Igår, nyklippt


Igår, på väg att kolla på fotbollen.
Mitt hår blir aldrig bra på kort!
Ja ja jag ser då lite brun ut i alla fall. Haha!

Vad snyggt det blev :D Hoppas ni får det kul!




Kom ihåg mig?