ROMANTISKT SOVRUM

På lördag vill jag att mamsi och jag kanske ska hinna på Ikea eller till luleå en sväng, antingen så vill jag shoppa lite för kvällen eller så vill jag verkliegn köpa lite saker på Ikea till mitt rum.
Vill få det lite fint här nu och jag vet precis vad jag ska ha för stil! Jag vwt precis hur det ska se ut i mitt sovrum/lägenhet när jag tar mitt pick och pack och skaffar mig något eget.. Hehe.
Jag vill ha lite prinsess stilrent aktigt hemma hos mig eller nu i mitt rum med vita och ljusrosa färger..
Jag är så sjukt extremt shopping sugen nu så det går inte med ord att beskriva!!
Måste shoppa lite nytt i helgen. Behöver nya snygga jeans, klänningar, Massa solglasögon och massa massa annat också! Vill shoppa NU!! Men vi får väl se hur det blir med den saken.. Haha! Min mor tycker att jag har shoppat nog men det syns ju aldrig i min garderob ju, den är alltid lika tom!
 
Huvva!






Så här ska det se ut i ett rum! Vackert


Till mina klädet och skor och sen så vill jag ha en fin lite romantisk spegel men de hittade jag inte på Ikea så det får jag ta och kolla efter sågon annan stans.




Det är ungefär en sån spegel som ni ser på bilden som jag är ute efter,
fast i ett lite mindre format:) Eller som speglarna på bilen högst upp (dom grå)



Kom ihåg mig?