HAR JAG BLIVIT "HOCKEYNÖRD"

Kom hem för typ en timme sedan. Det blev ingen sväng på stan, men det blev en resa till Luleå. Men av en helt annan anledning, hockey! det var ungefär, men måste jag följa och efter som att inte mamma ville åka så tvingade hon ju ¨så klart mig då så jag var ju som tvungen.
Men i alla fall det versta med det hela var att jag gillade det! helt sjukt, jag visste ju som att det var okej när man ser hockey live men så jäkla bra trodde jag absolut inte att jag skulle tycka att det var! Jag vart helt inne i matchen.
När PG, när det var ca 20 minuter kvar sa, ska vi börja ge oss? så sa JAG, tio minuter till?  och sedan så vart det kanske tio minuter till på det också.. haha!
men frågan är. Har jag blivit "Hockeynörd"?! Kan man kalla mig det nu när jag vill till Luleå och se nästa match också? Och sen skadar det ju inte att se hetingarna som åker omkring på isen heller. SNNNYGGGA! Har ni tänkt på att hockeyspelare är fruktansvärt heta i sin hockeyutrustning? Mmm m! Mumma. haha!
Alla ser ju likadana ut, vilket betyder att det typ alltid befinner sig 10 eller 8 supersnygga män som man följer med blicken när dom jagar en puck. haha! inte illa vill jag säga.

Nu är det dags att börja tänka på refrängen. Natti natti! ♥



 Go Luleå go!.. haha.Mmm m I like!



Kom ihåg mig?