LÅTDENRÄTTEKOMMAIN

Kom hem för en liten stund sedan. Har vart och myst framför en film hos Ida... Trevligare än trevligast! Vi såg i avrt fall låt den rätte komma in.  Ännu en film som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad jag tyckte.
Den var som bra-dålig, och jag är ju en sån som tycker att hemska filmer blir mycket hemskare ifall det är barn inblandade och såna filmer vart det är mycket psukiskt och så.
Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om den, konstig men ändå okej, jag vet inte. Ni får helt änkelt avgöra det själva.. Det är i vart fall ingen film som jag känner att jag skulle vilja se flera gånger. Men är det någon fler än jag som sett den och tycker att pojken i filmen påminner om Johan palm från Idol ruskigt mycket?!

Nu ska jag lägga mig så att jag hinner sova NÅGONTING i alla fall:)
Good night and sleep tight! ♥




Kom ihåg mig?