MÅSTEINHANDLAS

Idag var ju jag som sagt en sväng till luleå och där fann jag en hel del ting som jag bara MÅSTE ha!


2 ögonskuggor från Face
1 eyeliner borste
1par Jeans leggins (superbra att ha)
1par solglasögon från gina
1 par solglasögon från H&M
1 topp på MQ

På måndag tänkte jag ta en Luleå-runda om det inte blir en sväng till Stockholm, vi får se hur det blir.. Hehe
Ser såå fram emot den här helgen då man ska få träffa Sandris och Malin igen, var så frukatnsvärt länge seda. Men det ska blir super mysigt och imorgon ska jag ta en runda här i Boden och se ifall att jag hittar någon att ha på mig nu i helgen.. Hoppas! Men jag brukar ju alltid hitta någonting på Lindex i alla fall.. Weei! ha det super nu för nu ska jag i alla fall sätta mig och pyssla lite granna och sedan ska jag sätta mig och se kära älskade Vänner! love it! puss bye




Kom ihåg mig?