MYSMEDFILM

Ja, det blev lite shopping idag i alla fall.. Hihi! Härligt härligt! Man blir ju som så glad när man har hittat sig något nytt fint. Tyvärr.. hehe.

Nu sitterjag här med lilla sjuka Elaine, vi har just sett en film, Good Luck Chuck blev det. Har sett den förr men det var ett bra tag sen, den är ju faktiskt ganska så skum skulle jag vilja säga sammtidigt som det är ganska så rolig.

Jag har fortfarande inte hunnit träffa Sabina och kommer nog tyvärr inte hinna göra det nu när jag är här den här gången.. TRÅKIGT! Men jag lär ju vara tillbaka snart igen.. Hehe! om jag känner mig själv.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitt på men jag tror att jag skulle behövt träna lite granna faktiskt, har vart riktigt lat nu, aldelens för länge! inte bra.. Så nu är det dags. Hoppas att ni haft en bra dag och att den fortsätter i på samma vis!



Kom ihåg mig?