NU ÄR DOM MINA!

Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här daden.. Haha! Jag trodde i min vilda fantasi att den skulle bli bättre än gårdagen, låter jätte negativ nu jag vet men det började med att jag skulle följa mormor från Norrtälje till Stockholm för att göra ett ärende som tog ca 5 minuter på sin höjd. Bara det känndes ju lite tungt att åka dit för de. Sen efter det skulle vi tillbaka till norrtälje för att lämna mormor och för tt hämta lite kläder till mig. Efter det var det bara att åka tillbaka till Stan igen, tnugt! SEN går jag till H&M för att köpa ett par skor, där får jag köa för skorna i en timme! inte klokt! Men nu har jag dom i alla fall och det var värt det.. Äntligen mina! Super bra att ha bara en dag på stan.

Men nu är det i alla fall lugnt. Ikväll ska jag och Vanessa ha det jätte mysigt och kolla på twlight.. myspys. 

Kolla in dom här gobitarna nedan! Ha en trevlig kväll Kram kram!



There mine!..
Köpte lite grejer till men det får ni se när jag kommer tillbaka till Boden

   
 




Kom ihåg mig?