SEGT ATT BO I BODEN

Usch vad det kan vara segt att bo i Boden! vi har inga bra affärer, förutom Lindex då, som till och med råkar vara en av mina stora favoriter, hehe... Hoppas att det blir bättre när det nya shoppingcentret kommer. Men när det är klart så har jag för hoppnings vis hunnit flytta.

Nu, idag hade jag i alla fall tänkt försöka DRA och då menar jag verkligen dra, med mig min bror ut på stan eller något sådant eller så kanske man ska vänta tills Bella kommer hem så kanske vi kan åka en sväng till luleå, det är ju som lite bättre där plus att dom har Lindex där med.. Hehe ochså kanske man ska försöka få med sig mor också. Vi får se hur dagen blir. Jag känner mig då väldigt rastlös i alla fall som ni kanske märker. 
   

Idag ser jag ut like this
  

 
Ja jag är en poser! haha

det blev ju verkligen skit snyggt

Tackar gumman! <3




Kom ihåg mig?