SMÄRTTTTTAA

Nu sitter jag här hos en av mina kära kusiner och har extrem mensvärk! Jag får så extremt ont så det går inte med ord att beskriva! Och så blir jag så himla söt sugen när jag får mens också men jag tror att jag ska trippa iväg sen och köpa mig lite candy eller jag måste rättare sagt. Hela den här dagen har bara känts fel.
Det börjar med att jag fixar håret på morgonen som alltid och sen så promenerar jag och mormor iväg.
Då är det ju så klart så att det ska dugga ute så mitt hår blir helt förstört och det är INGEN bra början på en dag och sen ska jag ju så klart få mensverk på det också.. Extrem smärta!.. usch!
Så idag är det ingen bra dag. Men imorgon ska det bli bättre, först ska jag till Stockholm och hjälpa mormor med ett ärende och efter det är jag på fri fot.. hihi.
Sover hos min kära Vanessa och efter det ska jag försöka få tag i Sabinan min och se vad hon har för sig i veckan.. Imorgon ska jag även kolla om det eventuellt finns någon tid för att tatuera mig. Kul! Hoppas hoppas, då kanske ni kan få se en ny tatuering på mig imorgon eller när det kanske har läkt lite. Men hoppas att NI har haft en bra dag i alla fall. Puss! ♥

Jo de var ju inge vidare med mensvärk..

JAså så du sak tatuera dej igen fan vad kul, vad ska du gör för nån tatuering?




Kom ihåg mig?