SMOOTHIE+TRÄNING, EN BRA KOMBINATION

Nu jämansh! I början på förra veckan ungefär, bestämde jag mig för att jag verkligen måste börja ta tag i träningen och börja leva ett hälsosammare liv.
Så nu har jag föjt detta väldigt flitit i ungefär en vecka nu, och jag har faktiskt om jag ska vara ärlig börjat märka lite resultat, ytterst lite med fortfarande ett resultat i alla fall, vilket gör det hela mycket roligare.
Nu har jag i alla fall börjat min morgon med en stor, god och härlig smoothie.. Mummma!
Nu ska jag bara byta om till lite skönare och mer passande kläder till att sätta i gång med lite övningar som är superbra och enkla och jag menar det tar ju ändå bara 10-20 minuter av ens dag, det är väl inte helt fel. 
Säger bara beach 2009;) visst? do it! Lycka till och ha en superfin dag!



Plankan. extremt bra, känns i hela kroppen.
Perfekt att göra framför tv:n eller varför inte på stranden. haha

Kan du inte ha en frågestund någon dag så vi fans får fråga saker och du svarar?

Hoh, det der er tungt!

shenki ville bara tillägga att hon efter 2år av bloggande och 7 månader utan bloggande är tillbaka...



men på ny adress



pusselipusspuss




Kom ihåg mig?